Hoe maak je eenvoudig een Custom Electric Go Deze instructie geeft het ontwerp en de fabricage van mijn elektrische go kart. Omgekeerd, de principes en methoden die ik heb gebruikt, kunnen relevant zijn voor soortgelijke voertuigen. Eli Kart groeide uit mijn interesse om een ​​eenvoudig, geweldig, persoonlijk elektrisch voertuig te ontwikkelen dat praktisch van het circuit kon zijn. Door gebruik te maken van een motor en alles uit de batterijen te gebruiken, voegt Eli Kart niet direct toe aan smog (dus ik voel me niet erg in het huis). Naast de meeste go karts, zijn er maar drie Duvetica Jackets wielen: twee in de voorkant en een in de achterkant. Bij de prijzen van een beetje bochtennelheid, heeft Eli Kart behoorlijke bodemvrijheid en extra ruimte over passagier of extra lading. Ik begon te ontwerpen om ideeën voor een elektrische go kart te formuleren rond het begin van mijn senior jaar op school. Ik heb in mijn laatste semester een tijdsbestek aan het project gewijd door te werken aan het project als mijn ondergraadse scriptie. In mijn ontwerp en onderzoek heb ik computergereedschap gebruikt om mijn regels te ondersteunen. Deze instrumenten maken het mogelijk realistische simulaties van een aantal verschillende omstandigheden. Ik gebruikte deze om ervoor te zorgen dat dingen zoals schacht en aerodynamica, Collectief met motorkoppel en magnetische flux voor mijn motor. Eli Kart bestond op mijn computer in Solidworks voordat het een fysieke vorm had. Ik heb veel tijd besteed aan het virtuele tinkering en het fijnproeven van het ontwerp. Ik heb ontdekt dat hoe meer tijd u uitgegeven op de pc, hoe minder tijd u mag besteden, daadwerkelijk bouwen. Bijgevoegd zijn enkele definitieve renderingen die ik gegenereerd heb toen ik begon te bouwen. U heeft wellicht opgemerkt dat de motor in de renderingen onderscheidend is van de aangepaste motor die ik ontworpen heb. Dit komt omdat ik oorspronkelijk Eli Kart ontworpen had om te worden gebruikt met een commercieel toegankelijke borstelloze motor. In de ader van vergelijkbare EV-krachtmodellen was er een 3kW piek-hobby vliegtuigmotor betrokken. Vermeld, het was helemaal niet moeilijk om een ​​nieuw montagesysteem voor mijn nieuwe motor te ontwerpen. Het motorontwerp dat ik later maakte. Ik heb alles gebaseerd op motoronderdelen die ik online heb verkregen, wat ik later binnenkom. Ik heb ook een aantal tekeningen van de motor voor het Solidworks-bestand gehecht. Activiteit 2: Eli Kart: Stijl Toon alle gadgets Ik wou dat het frame sterk zou zijn, omdat Eli Kart veilig zou moeten dragen om minstens tweehonderd pondjes te kunnen dragen. Uit mijn vorige projecten was ik van box extrusions weten, welke zijn sterke balken die zijn ontworpen voor structurele toepassingen. Ik koos staal omdat het veel zwaarder en makkelijker zou zijn om te lassen dan materialen zoals aluminium. Staanders voor het bedienen en monteren van andere artikelen kunnen aan de hoofdstructuur worden gelast. Als voorbeeld heb ik vier staanders onder de rug gelast en op een platform gebout om de elektronica vast te houden. Bovenop het frame moest er iets groter op zitten. Ik kies een platform van 'dikke acryl om een ​​aantal redenen. Het wordt veel makkelijker, waardoor u een overzicht krijgt van de onderdelen hieronder, en ook structureel genoeg is voor de directe montage van zitplaatsen en de bedieningselementen. De karpas past binnen de huidige handicap, u kunt gebieden krijgen, en gaan door de deuren en passen in een fietsbaan. Ik wou ook dat het zo lang genoeg is om te kwalificeren om twee mensen te passen die achter elkaar zitten. 48 'Platform voldoet aan deze criteria en heeft een goede grootte en een rechthoekige verhouding van 1: 2. Stuurinrichting is een ander belangrijk mechanisch aspect van elk voertuig. Ik heb besloten om een ​​stuurschakelaar te gebruiken om dat op een collega's kart te maken. Het werkt door elk wiel aan een stuurstang te bevestigen en elke staaf aan het einde van de bedieningselementen te verbinden. Een deel van het onderste uiteinde draait, duwt een stuurstang weg terwijl u extra staaf dichterbij trekt. Voor tweewielgeleiders registreert de Ackermann stuurgeometrie meerdere draaiende radiussen van elk wiel. De basis van de geometrie wordt hier getoond. Ik heb mijn CAD-model in Solidworks gebruikt om de directie te simuleren. Door de hoek aan het achterwiel aan te passen en de lengte tussen de voorwielen te veranderen, kon ik de geometrie van Ackermann precies opstellen en een benadering krijgen van hoe de stuurinrichting zou werken. Ik zou dan de schaal van het CAD-model kunnen gebruiken bij het vervaardigen van de onderdelen. Ik heb de bediening van een waterjet 1/4 'Aluminiumplaat en twee buizen van aluminium voor de versneller en remmen gemaakt. Eenmaal geconstrueerd, vond ik dat er verscheidene problemen met de stuurinrichting waren. In eerste instantie werkte de stuurinrichting vlot. Dit werd gelost. Niettemin, zodra de go kart met mijn gewicht was verpakt, begon het flenslager met de bandas te verschuiven omdat het een verstelbare behuizing had. Hiervoor maakte ik een grote bus aan de voet van de go karton om de stuuras te ondersteunen. Ik heb een ronde golf delrin verveeld, dit is een zacht, laag plastic wrijven, om over de stuuras te passen en ook een hoek in het profiel te snijden zodat het tegen de voet van het hoofdplatform zou kunnen drukken. Ik heb vervolgens gaten in een montageplaat gemeterd en de schotel aan het hoekige gezicht gebout. Zodra ik pomp had, heb ik gaten geboord en gegoten om een ​​platform te bouwen om de bus te beveiligen. Bijkomende problemen waren dat de kogelgewrichten die ik had voor de stuurschakeling hun maximale hoek raken voordat de wielen voldoende kunnen draaien voor een fatsoenlijke draaiende radius. Zelfs om te roteren naar hoogwaardige kogelgewrichten met een grotere toegestane hoek was het niet genoeg. Hierdoor verminderde ik de spacer die in de CAD-afbeelding werd gezien. Hierdoor werd de hoek van de kogelgewricht positief aangepast, zodat ze verder draaien. Het laatste probleem was dat nadat het wiel te ver was gedraaid, zou een wiel normaal gesproken moeten terugtrekken. Dit is een probleem van mijn specifieke stuurinrichting, waarmee de stuurkolom direct aan de wielen wordt gekoppeld, waardoor u slechts een kleine maximale omwenteling van de bedieningselementen kunt aansturen. Om dit aan te passen maakte ik een nieuwe, Lange connector die resulteerde in een hogere horizontale verplaatsing voor een soortgelijke rotatie, die in de laatste foto kan worden gezien. Dit verminderde het draaischijf lichtjes, maar toegestaan ​​voor een grotere draaiende straal. Graad 4: Eli Kart: Trein Toon alle bezittingen De aandrijflijn is een elementair technisch probleem voor alle voertuigen. De aandrijflijn bevat de motor, Tranny, en elke aandrijving heeft kleine wielen van trolley toegevoegd. Drivetrain componenten moeten robuust gemonteerd worden en efficiënt werken om veilig en efficiënt te zijn. Beschikbaar ter ondersteuning van Eli Kart, ontwierp ik het frame, zodat een motor gemakkelijk op de stalen buis kon worden gemonteerd. Voor de borstelloze hobbyjets motor die ik had, zou er een enkele montageplaat nodig zijn om het te beveiligen. Nadat ik een 'Plate van lichtgewicht materiaal aan het frame had gebogen, heb ik de gaten gemonteerd die overeenstemmen met de motor, En gemalen gleuven in de schotel om spanning van de rijgordel mogelijk te maken. Voor eenvoud en gebruiksvriendelijkheid zijn er maar één snelheid of versnelling. Ik heb besloten om een ​​15 5 HTD riem te gebruiken voor de kracht van de motoras naar het aandrijfwiel. Ik koos riemen omdat ze een beetje efficiënter en stiller zijn dan hun belangrijkste concurrent in kleine elektrische voertuigen, eetplekken. Bijvoorbeeld, Rrt is mogelijk 9m / s aan te sluiten zoals ik deed en.2m om een ​​8 'D_wheel te krijgen. Als vervanging, als je eenmaal raakt wat er gebeurt, zal de versnellingsgraad je kunnen oplossen voor je maximale snelheid. Ik had een versnellingsbak van bijna 12 nodig voor een generator van 10.000 rpm. Op voorwaarde dat de wielen die ik al heb gebruikt, een 72 tandwielen in de naaf heeft ingebouwd. Dit betekent alleen met een 6 tandwielen. Aan de andere kant, De kleinste katrol Dat ik kon vinden had 12 tanden, die mijn topsnelheid bij de prijskaartje op het draaimoment bij het wiel in de helft verdubbelde. Zodra ik mijn aangepaste motor had gelopen, spinste het op een rpm van 1740, dus een versnelling van 2 Duwde perfect voor ongeveer 20mph. Theoretisch. Ik noem deze maximale snelheid om een ​​reden. Bij hoge snelheidsniveaus heeft u een verrassende hoeveelheid belasting op uw motor, zodat het niet draait op zijn ideale of geen belasting. Om deze reden wil u een realistisch beeld krijgen van de grenzen van uw motor . Als het koppel wordt gebroken, wordt u nooit op de hoogte en wordt uw motor niet efficiënt gebruikt. Dit is een essentieel punt bij het kiezen van een motor. Hobby vliegtuigmotoren kunnen soms met een Kv in de eenheden van RPM / Volt worden beoordeeld. Het lijkt misschien dat hoe lager dit getal is, hoe slechter de motor is. Maar een lage Kv betekent dat u met andere woorden uw voertuig wilt verplaatsen en het zal meer koppel maken bij dezelfde stroom. Als u niet voorzichtig bent, kan u uiteindelijk tekenen Veel stroom bij lage snelheid en last hebben van langzame snelheid of zelfs verbrand uw motor. Als u een motor in het achterhoofd hebt, kunt u uw motor altijd terugspoelen, zodat het meer koppel produceert en met een lagere snelheid draait. (Ik zal in detail weten hoe dit later werkt). Ik gebruik ook schijfremmen en ik beveel ze aan voor grotere of hogere snelheidsvoertuigen zoals Eli Kart (Plus ze lijken cool). Band- of drumremmen zijn goedkoper en makkelijker te plaatsen, maar niet gelijk Stopcontact dus wees op de hoogte. Zorg ervoor dat u rekening houdt met de plaats van de remcomponenten rond welk wiel (en) u wilt aansluiten. Ik had veel problemen met schijfremmen aan Eli Kart, omdat de schijf te dik was en de calipers net zo goed moesten worden geplaatst. Beweging 5: Eli Kart: Gadgets Toon alle gereedschappen De kern van de gadgets is de motorregelaar. Voor Eli Kart gebruikte ik een Kelly control, The KBS48121 met de zeer snelle optie. De high speed optie is lief, maar maakt het mogelijk om hogere snelheidsmotoren te gebruiken. Helaas werd dit voor mij verspild, omdat mijn aangepaste motor extreem langzaam draait, zodat u een langzamere motor gebruikt en uw geld bespaart, tenzij u voor extreem hoge prestaties gaat. Ongeacht, Kelly controllers hebben connectors voor vrijwel alles wat je zelf bepaalt en zou nodig hebben. Fix, Regeneratieve stoppen, zelfs rem excels en een piepend geluid. Ik verwaarloosde de connectors te gebruiken die ze binnenkwamen en soldeerde mijn eigen.1 'Kopjes naar de kruispunten die ik zou gebruiken. Het geeft u een goede soldering van de verbindingen zodra u weet dat alles werkt, maar tape is handig om ervoor te zorgen dat ze niet vallen tot dan. Een nadeel aan dit type controller is dat u sensoren op uw motor wilt hebben om de controller toe te laten zijn positie op te sporen. Lees in de aangepaste motor sectie als u hier meer over wilt weten, maar u moet in hoofdzaak uw Duvetica Jas motor uit elkaar zetten en sensoren plaatsen of digitale productie gebruiken om een ​​sensorplaat te maken. Het andere hiervan is het gebruik van een sensorloze controller. Deze zullen een beetje duwen om te voorkomen dat uw controller in het product ontploft, dus wees er rekening mee bij het ontwerpen van uw voertuig. U kunt goedkope sensorloze afstandsbedieningen van Ebay afhalen. Ze zijn verbazingwekkend legit zoals bewezen door Charles, hoewel het minst duur is. Aan de voet van de voedselketen zijn geborsteld DC controllers, die goedkoper en eenvoudig kunnen zijn. Kelly Controls verkoopt ook DC-afstandsbedieningen, of het gaat met scooteronderdelen. Dit kan een goede optie zijn als u tijd en kosten wilt besparen, maar wil niet sensorloos gaan, of als u al een motor hebt geborsteld. Batterijen zijn ik maakte mijn eigen accu uit A123 26650 cellen, Inclusief 12 in serie en 3 parallel voor een 39.6V 7.5Ah tros. Tenzij je je eigen voorraad batterijen hebt, moet je wat kopen. U kunt online batterijen ophalen op plaatsen zoals All Battery, HobbyKing. Ik vermijd het gebruik van loodzuur batterijen, dit kan een lage afvoersnelheid en een slechte levensduur hebben. Maar wees voorzichtig als je gaat met Lithium Polymer batterijen, waaronder HobbyKing pack die ik heb gekoppeld. U heeft ook een wandlader nodig. Ik heb een 0 40V lader met balans en een generieke kracht, maar als u precies weet wat u oplaadt, kunt u goedkoper oplossingen vinden zoals dit of gewoon een.

Duvetica Jackets,Duvetica Jas

Duvetica Jackets,Duvetica Jas

 

Peuterey Outlet Italia,Peuterey Outlet Italien
Peuterey Outlet Italia,Peuterey Outlet Italien

Barbour Online Outlet,Barbour Online Shop Nederland
Barbour Online Outlet,Barbour Online Shop Nederland

Belstaff Winkels,Belstaff Winkels Amsterdam
Belstaff Winkels,Belstaff Winkels Amsterdam

Barbour Winkel Utrecht,Barbour Winkels Belgie
Barbour Winkel Utrecht,Barbour Winkels Belgie

Peuterey Jas Milan,Peuterey Jassen
Peuterey Jas Milan,Peuterey Jassen

Duvetica Eracle,Duvetica Heren Jassen
Duvetica Eracle,Duvetica Heren Jassen

Barbour Verkoopadressen Nederland,Barbour Verkooppunten
Barbour Verkoopadressen Nederland,Barbour Verkooppunten

Barbour Jassen Rotterdam,Barbour Katalog Bestellen
Barbour Jassen Rotterdam,Barbour Katalog Bestellen

Belstaff Motorkleding,Belstaff Motorkleding Nederland
Belstaff Motorkleding,Belstaff Motorkleding Nederland

Barbour Wachs Bestellen,Barbour Wax
Barbour Wachs Bestellen,Barbour Wax